Integrated Marketing Communication and its social implications – Bc. Sugandha Tikoo
Bc. Sugandha Tikoo
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication and its social implications
Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Abstraktní Cílem této práce je diskutovat sociální důsledky integrované marketingové komunikace (IMC). Zvláštní pozornost byla věnována sociálních médií představy o chování mezi integrovaný marketing. V dnešní době, sociální média se stala velmi důležitou součástí marketingu, a to zejména pro kosmetický průmysl. Využitím strategie sociální média správně, dokazuje zvýšit pověst společnosti tím, že vytvoří …víceAbstract:
Abstract The objective of this thesis is to discuss the social implication of Integrated Marketing Communication (IMC). Particular attention has been given to the social media notions of conduct among Integrated Marketing Communication. Nowadays, social media has become a very important part of Marketing, especially for the cosmetic industry. By utilizing Social Media strategies properly, proves to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TIKOO, Sugandha. \textit{Integrated Marketing Communication and its social implications} [online].
Praha, 2017 [cit. 2021-01-20]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/deqy4k/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Perception of circular economy and its communication strategy
Lucie Frýbortová -
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Martin Reindl -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media campaign
Ivan Komlenović