Fenomén Facebook jako způsob trávení volného času aneb dobrý sluha či špatný pán? – Mgr. Petra Havlíková
Mgr. Petra Havlíková
Bakalářská práce
Fenomén Facebook jako způsob trávení volného času aneb dobrý sluha či špatný pán?
Phenomenon of Facebook as a way of spending leisure time or a good servant or a bad master?
Anotace:
Cílem bakalářské práce nazvané „Fenomén Facebook jako způsob trávení volného času aneb dobrý sluha či špatný pán“ je představit sociální síť Facebook a v rámci výzkumu zmapovat zdůvodnění respondentů v rámci otázek proč a jak tráví svůj volný čas na sociální síti Facebook. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, ve kterých je vysvětlena …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis called „Phenomenon of Facebook as a way of spending leisure time or a good servant or a bad master?“ is to introduce the social network Facebook, and within the research, to chart the answers of the respondents for the questions why and how they spend their free time on the social network Facebook. The bachelor thesis consists of two parts - theory and research. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j8obd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Nováčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace mezi uživatelem domova sociální péče a všeobecnou sestrou z pohledu seniorů
Eva Romanecová -
Sociální média a komunikace v Koreji, chování uživatelů na sociálních sítích v Koreji a jeho porovnání s Českem
Hana MIKASOVÁ -
Sociální média a komunikace v Koreji, chování uživatelů na sociálních sítích v Koreji a jeho porovnání s Českem
Hana MIKASOVÁ -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Marketingové komunikace značky Purity Vision
Veronika Kráčalíková -
Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí
Zuzana Rakovanová -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková