INTRODUCTION OF INNOVATION IN THE RESTAURANT BUSINESS – Anna Bobrova
Anna Bobrova
Diplomová práce
INTRODUCTION OF INNOVATION IN THE RESTAURANT BUSINESS
ÚVOD INOVACÍ V OBCHODU S RESTAURACÍ
Anotace:
Tato magisterská práce je zaměřena na realizaci inovace v oblasti gastronomie. Základem této práce bylo zavedení inovace do restaurace v Moskvě. Cíl této práce je následující: ukázat efektivitu implementace inovace do restaurace pomocí kvalitativního průzkumu a finančních nástrojů. Hlavní závěry tohoto příspěvku jsou: je pravděpodobnější, že je to implementováno správně a pomohlo restauraci fungovat …víceAbstract:
This master’s work is focused on the realization of an innovation in the field of gastronomy. The basis of this work was the introduction of an innovation into a restaurant in Moscow. Aim of this thesis is following: to show the effectiveness of implementation of the innovation into the restaurant using the qualitative survey and financial tools. The main conclusions of this paper are: it is more likely …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2021
- Vedoucí: Miroslav Špaček
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
A Business Plan for Nella s Coffee Bistro
Nela Bělohubá -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina