Kristýna DRÁPALOVÁ
Bachelor's thesis
Malba světlem
Painting with light
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce objasňuje rozdíl mezi technickým obrazem a klasickým obrazem, rovněž vysvětluje moje zaujetí tímto novým typem obrazu. Práce také vysvětluje moje důvody, vedoucí ke kombinovaní těchto dvou typů obrazu. Uvádím zde inspirační zdroje a hlavně postup realizace praktické části bakalářské práce.Abstract:
The theoretical part explains difference between technical picture and classical painting and explains my interest in this new type of picture. Thesis also explains my reasons why I direct to combination of those two types of picture. I include my inspiration source and especially procedure of realization of practical part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Accessible from:: 12. 5. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. art. Dariusz Gajewski, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÁPALOVÁ, Kristýna. Malba světlem. Ostrava, 2016. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsBachelor programme / field:
Visual Arts / Drawing
Theses on a related topic
-
Re-Forma (gestická malba)
Petra RYBAŘÍKOVÁ -
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer -
Malířské agregace - malba a digitální tisk
Jan RAŠKA -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání
Nikola Miškaříková -
Restaurování nástěnné malby - nástěnná malba ve štukovém poli nad vchodem do tzv. Tencallova sálu. Možnosti odstranění druhotných vápenných nátěrů z vápenných podkladů.
Adéla Škrabalová -
Klasicistní historická malba v zámku v Židlochovicích
Tereza SVOBODOVÁ