Praktická připravenost a funkčnost výchovně vzdělávacího systému pro práci s nadanými žáky na prvním stupni základní školy – Mgr. Tomáš Vondrka
Mgr. Tomáš Vondrka
Bachelor's thesis
Praktická připravenost a funkčnost výchovně vzdělávacího systému pro práci s nadanými žáky na prvním stupni základní školy
The Practical Readiness and Functionality of the Educational System for Working with Gifted Pupils at Primary School.
Anotácia:
Nosným tématem bakalářské práce je nadání, nadaní žáci na základní škole a zkoumání kvality přístupu základních škol k nadaným žákům v České republice. Bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Úvodní teoretická část se zaměřuje na objasnění základní terminologie a všech prakticky využitelných témat bezprostředně souvisejících s problematikou nadaných žáků, jako je …viacAbstract:
The principal theme of the bachelor thesis is talent, gifted pupils at primary school and researching the quality of primary schools´ approach to gifted pupils in the Czech Republic. The bachelor thesis consists of two main parts: the theoretical and the practical. The introductory theoretical part is focusing on explaining the basic terminology and all the practically exploitable elements immediately …viacKľúčové slová
Tvořivost nadaný žák nadání inteligence identifikace nadaných žáků druhy nadání testy inteligence vzdělávání diagnostika akcelerace obohacování základní škola integrace hodnocení. Creativity gifted pupil talent intelligence identification of gifted pupils types of talent tests of intelligence education diagnostics acceleration enrichment primary school integration assessment.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgz73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Miroslav Janda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDRKA, Tomáš. \textit{Praktická připravenost a funkčnost výchovně vzdělávacího systému pro práci s nadanými žáky na prvním stupni základní školy}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/df0j1l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ -
Vztahy emoční inteligence k jiným typům inteligence
Aneta NEZGODOVÁ -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil