Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin – Sebastian Šubert
Sebastian Šubert
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Analysis of Consumer Behavior in the Online Grocery Market
Anotace:
Tato práce prezentuje analýzu spotřebitelského chování v oblasti elektronického prodeje potravin na českém trhu. Využívá teoretické modely chování spotřebitele v online prostředí, jako je Teorie plánovaného chování a Teorie šíření inovací, k prozkoumání motivací spotřebitelů při využívání e-grocery služeb. Praktická část zahrnuje kvantitativní šetření mezi spotřebiteli, které zkoumá jejich nákupní …víceAbstract:
This thesis presents an analysis of consumer behavior in the field of online grocery business on the Czech market. It utilizes theoretical models of consumer behavior in online environments, such as the Theory of Planned Behavior and the Diffusion of Innovations Theory, to explore the motivations of consumers when using e-grocery services. The practical part includes a quantitative survey among consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152838
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Marek Pomp
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUBERT, Sebastian. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/df0ouk/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Saveliy Kovalenko -
Analýza spotřeby kávy a spotřebitelského chování v ČR
Kristýna Zychová -
Analýza chování spotřebitelů pomocí dat z šetření Potraviny 2022
Vitaliia Kubaichuk -
Vliv strachu z onemocnění COVID-19 na spotřebitelské chování
Dominik Vališ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods
Veronika Gabíková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla