Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu – Bc. Andrea Nováková
Bc. Andrea Nováková
Bakalářská práce
Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
The specifics of education of pupil with hearing impairment at lower primary mainstream school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o specifikách výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje sluchové postižení, klasifikaci, kompenzační pomůcky, komunikační systémy osob se sluchovým postižením. Jsou zde uvedeny legislativní dokumenty inkluzivního vzdělávání a možnosti úpravy vzdělávání. V následující …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on education of pupils with hearing impairment at the lower primary mainstream school. The work is divided into two parts. The theoretical part describes hearing impairment and its classification, compensation options and communication systems for the hearing impaired. Legislative documents for inclusion education are presented including possibilities for adjustments of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vhzi3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Andrea. \textit{Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/df74jt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením na druhém stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
Petra Tomovičová -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Eva Doležalová