Alena KANČIOVÁ, DiS.

Master's thesis

Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.

The relationship toward artificial intelligence using at future primary first grade teachers.
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jaký vztah k umělé inteligenci mají budoucí učitelé. Hlavním cílem tedy bylo zjistit, jaký vztah k používání umělé inteligence mají budoucí učitelé prvního stupně základních škol. Výzkumným vzorkem byli studenti vysokých škol v oboru …more
Abstract:
The diploma thesis was focused on the relationship to the use of artificial intelligence for future teachers of the first grade of primary schools. Using a questionnaire survey, it was determined what kind of relationship future teachers have to artificial intelligence. Thus, the main goal was to find out what relationship future primary school teachers have to the artificial intelligence. The research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KANČIOVÁ, Alena. Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools

Theses on a related topic