Bc. Radim Fiala

Bakalářská práce

Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti

Multi Level Marketing and its application in the selected financial company
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.
Abstract:
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fiala, Radim. Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní