Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti – Bc. Radim Fiala
Bc. Radim Fiala
Bachelor's thesis
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Multi Level Marketing and its application in the selected financial company
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.Abstract:
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIALA, Radim. \textit{Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/dfgxfe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fiala, Radim. Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Karolína Tomková -
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu
Lenka Janků -
Současná podoba finančního poradenství
Pavel Šafařík -
Analýza finanční gramotnosti finančních poradců v ČR
Karel Bouček -
Odměňování zaměstnanců pomocí mzdových stupnic - rozbor systému odměňování pomocí pevné složky mzdy u vybrané firmy
Dana Lakronová -
Odměňování za práci – zásada rovného odměňování
Markéta Králíková -
Implementace systému odměňování ve vybrané organizaci: spravedlnost odměňování a rozvoj zaměstnanců
Jakub Vosáhlo