Bc. Radim Fiala

Bachelor's thesis

Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti

Multi Level Marketing and its application in the selected financial company
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.
Abstract:
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fiala, Radim. Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní