Bc. Iveta Podolská

Master's thesis

Marketing knihovny

Marketing of a library
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Marketing knihovny" je analýza marketingových nástrojů veřejné knihovny a navržení nové komunikace pro zvýšení informovanosti návštěvníků i obyvatel města a zajištění větší propagace vybrané knihovny. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy této problematiky, jako je marketing a marketingové nástroje, zejména pak nástroje, které jsou …viac
Abstract:
The subject of this dissertation "Marketing Libraries" is an analysis of marketing tools of public library and suggestion of new communications for increased awareness of visitors as well as town residents and ensuring of better promotion of the chosen library. Theoretical part of this paper focuses on professional literature. The basic terms of this issue such as: marketing and marketing tools; further …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Podolská, Iveta. Marketing knihovny. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní