Mgr. Zeinab Tafran

Diplomová práce

Stylistic Analysis of Non-Commercial Advertisements Promoting Women Empowerment

Stylistic Analysis of Non-Commercial Advertisements Promoting Women Empowerment
Anotace:
Cílem článku je prozkoumat roli nekomerčních reklam při posilování postavení žen prostřednictvím jejich stylistických rysů, jako je vizuální rétorika, slovní hříčky, sémiologie, metafory, záběry na dálku, slovní hříčky, emotivní nástroje, indexování pohlaví, stanovení identity a implikatury. Hlavním účelem reklamy je obvykle přesvědčit publikum, ale ne všechny reklamy propagují produkty ze ziskových …více
Abstract:
The paper aims to explore the role of non-commercial ads in empowering women through their stylistic features, such as visual rhetoric, puns, semiology, metaphors, distance shots, wordplay, emotive tools, gender indexing, establishing identity, and implicature. Typically, the main purpose of advertising is to persuade the audience, but not all adverts promote products for profitable reasons. The 21st …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta