Mgr. Lucie MÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití učebních úloh učiteli přírodopisu
Use of learning tasks by biology teachers
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na roli, funkci a význam učebních úloh ve výuce přírodopisu. Cílem dotazníkového výzkumu je zjistit, zda učitelé přírodopisu znají klasifikaci učebních úloh, v jaké fázi výuky úlohy používají, jestli jsou podle nich učební úlohy efektivní složkou výuky a z jakých zdrojů čerpají při jejich používání ve výuce.Abstract:
The Bachelor work is focused on role, funktion and importance of lerning tasks in biology education. The goal of questionnaire survey is finding, if biology teachers know the taxonomy of lerning tasks, in which phase of education they use lerning tasks, if lerning tasks are effective component of education and from what sources is their inspiration in education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Olga Vránová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁNKOVÁ, Lucie. Využití učebních úloh učiteli přírodopisu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / PR-HIV
Theses on a related topic
-
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Aplikace taxonomie Blooma ve výuce Grafického designu
Linda TRNKOVÁ -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Demonstrační úloha s robotem UR3
Pavel Škoda -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights