Využití učebních úloh učiteli přírodopisu – Mgr. Lucie MÁNKOVÁ
Mgr. Lucie MÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Využití učebních úloh učiteli přírodopisu
Use of learning tasks by biology teachers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na roli, funkci a význam učebních úloh ve výuce přírodopisu. Cílem dotazníkového výzkumu je zjistit, zda učitelé přírodopisu znají klasifikaci učebních úloh, v jaké fázi výuky úlohy používají, jestli jsou podle nich učební úlohy efektivní složkou výuky a z jakých zdrojů čerpají při jejich používání ve výuce.Abstract:
The Bachelor work is focused on role, funktion and importance of lerning tasks in biology education. The goal of questionnaire survey is finding, if biology teachers know the taxonomy of lerning tasks, in which phase of education they use lerning tasks, if lerning tasks are effective component of education and from what sources is their inspiration in education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Olga Vránová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁNKOVÁ, Lucie. Využití učebních úloh učiteli přírodopisu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Přírodopis se zaměřením na vzdělávání a historie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Aplikace taxonomie Blooma ve výuce Grafického designu
Linda TRNKOVÁ -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Demonstrační úloha s robotem UR3
Pavel Škoda -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva