Marketingová strategie realitní kanceláře – Bc. Martina Řeřuchová
Bc. Martina Řeřuchová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie realitní kanceláře
The Marketing Strategy of the real estate agency
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá skladbou marketingové strategie a jejím začleněním do struktury firemních strategií, analýzou externích a interních faktorů, které marketingovou strategii ovlivňují a charakteristikou jednotlivých strategií marketingu – strategie značky, celkové komunikační strategie, strategie komunikačního mixu, informační strategie a finanční strategie. V následující praktické části je …moreAbstract:
The bachelor thesis deals of marketing strategy and its integration into the structure of corporate strategies. It also deals of analysis of internal and external influences and their affect of marketing strategy. Other topics of thesis are characteristics of individual marketing strategies - brand strategy, global communications strategy, marketing mix strategies, information strategies and financial …moreKeywords
Marketingová strategie Strategická analýza Realitní trh Strategie značky Komunikační strategie Strategie komunikačního mixu Informační strategie marketingu Finanční strategie marketingu Marketing strategy Strategic analysis Real estate marketing Brand strategy Communication strategy Communication mix strategy Information strategy for marketing Financial strategy for marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h569c/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Pavel Chloupek -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Strategy
MAYURKUMAR JAYSWAL -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets