Using drama for compulsory reading at secondary school – Mgr. Jitka Kadlečíková
Mgr. Jitka Kadlečíková
Bakalářská práce
Using drama for compulsory reading at secondary school
Using drama for compulsory reading at secondary school
Anotace:
Tato bakalářská práce má metodologický charakter a je zaměřena na využití dramatických technik při čtení povinné četby žáků na střední škole. Teoretická část nabízí stručný pohled na dramatické techniky ve spojení s vyučováním, výhody jejich užití spolu s několika nejvíce užívanými technikami. V teoretické části se také nachází charakteristika adolescentů a specifika jejich vyučování. Věnována je i …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a methodical field namely on using drama for compulsory reading at secondary school. In the theoretical part a brief insight into the field of drama in education is offered, together with its benefits and few of well-known teaching techniques. Furthermore, the theoretical section defines teenagers as a specific group of learners. The role of students‘ motivation is also …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zu9t7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The influence of differentiated instruction on a learner's motivation and reading competence in English
Masoumeh Ramezani -
The aspect of motivation in teaching reading skills
Kateřina ZÁGOROVÁ -
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Ludmila Hrubá