Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy- pohled rodičů spolužáků integrovaného žáka – Bc. Tamara Šenkyříková
Bc. Tamara Šenkyříková
Diplomová práce
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy- pohled rodičů spolužáků integrovaného žáka
Integration of pupil with Asperger syndrome into regular elementary school- the classmateś parents and their perception of the integrated pupil
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy běžného typu z pohledu rodičů spolužáků integrovaného žáka. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy o Aspergerově syndromu, jeho diagnostice a projevech. Popisuje teoretická východiska integrace, její legislativní rámec, specifika vzdělávacího procesu žáků s Aspergerovým syndromem a faktory, které ovlivňují integraci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with integration of a pupil suffering from Asperger’s syndrome into standard elementary school. The whole problem is examined from a point of view of classmates’ parents of integrated pupil. A theoretical part is focused on fundamental concepts about Asperger’s syndrome, its diagnostics and manifestations. It describes theoretical solutions of integration, its legislative framework …víceKlíčová slova
Aspergerův syndrom integrace edukace rodiče Asperger syndrome integration education parents
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vq3pb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENKYŘÍKOVÁ, Tamara. \textit{Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy- pohled rodičů spolužáků integrovaného žáka}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dgkbru/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl -
Integrace dítěte s Downovým syndromem do běžné ZŠ
Radka Lišková -
Sourozenecké vztahy a role rodiče jako průvodce, vychovatele a vzdělavatele
Jana Kotrbová -
Azylový dům pro rodiče s dětmi a návaznost na další veřejně dostupné zdroje
Veronika Čížková -
Systematický přehled vybraných intervenčních programů pro děti, jejichž rodiče trpí duševním onemocněním.
Eliška Klemptová -
Péče o dítě s dětskou mozkovou obrnou z pohledu rodiče
Pastrňáková Pastrňáková -
Programy pro děti do 3 let a jejich rodiče v prostředí veřejných knihoven
Antonie Kůrová -
Role rodiče při nástupu dítěte do mateřské školy a jeho adaptaci
Anna Tichá