Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles – Ing. Fatih Bozkurt
Ing. Fatih Bozkurt
Diplomová práce
Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles
Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles
Abstract:
This study aims to analyze the changes of impact properties in fine grained steel after welding process. Two kind of steel were used, first one was S 355N steel and second one was Domex 700MC. Both of that steels are the type of steel with an improved yield strength and are suitable for light weight construction parts of railway vehicles. Welding was performed through metal arc welding (SMAW) methods …víceAbstract:
Záměrem této studie jsou analýzy změn dynamických vlastností jemnozrnné oceli po svařování. Použity byly dva druhy ocelí ? S 355N a Domex 700MC. Jedná se o materiály se zvýšenou mezí kluzu, vhodné pro použití v konstrukci kolejových vozidel s nižší hmotností. Svařování bylo provedeno metodou ručního obloukového svařování, použitím optimalizovaných svařovacích parametrů. Vyhotoven byl tupý svarový spoj …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. Eva Schmidová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOZKURT, Fatih. \textit{Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dgm4k2/.
Jak správně citovat práci
Bozkurt, Fatih. Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Railway Vehicles
Práce na příbuzné téma
-
Charpyho kladivo pro zkoušení plastových vzorků
Petr Kramný -
Možnosti hodnocení podílu houževnatého lomu z výsledků instrumentované zkoušky rázem v ohybu
Gabriela Očenášová -
Konstrukce dávkovací jednotky pro pískování kolejových vozidel
Šimon Szabari -
Návrh konstrukce pro zvedání kolejových vozidel
Martin KOUŘIL -
Metodické problémy výzkumu pasivní bezpečnosti a deformační odolnosti konstrukcí kolejových vozidel
Stanislav ŠPIRK -
Optimalizace konstrukce křídla vstupních dveří pro kolejové vozidlo
Marek Huňař -
Konstrukce experimentálního zařízení pro studium pískování kolejových vozidel
Radovan Galas -
Konstrukce experimentálního zařízení pro studium mazání okolků kolejových vozidel
Radovan Nepovím