Ing. Fatih Bozkurt

Diplomová práce

Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles

Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles
Abstract:
This study aims to analyze the changes of impact properties in fine grained steel after welding process. Two kind of steel were used, first one was S 355N steel and second one was Domex 700MC. Both of that steels are the type of steel with an improved yield strength and are suitable for light weight construction parts of railway vehicles. Welding was performed through metal arc welding (SMAW) methods …více
Abstract:
Záměrem této studie jsou analýzy změn dynamických vlastností jemnozrnné oceli po svařování. Použity byly dva druhy ocelí ? S 355N a Domex 700MC. Jedná se o materiály se zvýšenou mezí kluzu, vhodné pro použití v konstrukci kolejových vozidel s nižší hmotností. Svařování bylo provedeno metodou ručního obloukového svařování, použitím optimalizovaných svařovacích parametrů. Vyhotoven byl tupý svarový spoj …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. Eva Schmidová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bozkurt, Fatih. Structural and Mechanical Heterogeneities of Fine-Grain Steel Welded Joints Used in Construction of Rail Vehicles. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera