Tomáš VINCENEC

Bakalářská práce

The Who: Rocková opera ve filmu jako příklad syntézy uměleckých disciplín

The Who: Rock opera in the movie as an example of the synthesis of art disciplines.
Anotace:
Cílem práce je komparativní analýza snímků Tommy (Ken Russel, 1975) a Quadrophenia (Franc Roddam, 1979) v intencích neoformalistické analýzy Kristin Thompson a Davida Bordwella. Komparací syžetu a kamerových postupů užitých v jednotlivých filmech práce nastíní možné typy vztahů mezi obrazem a hudbou a dotkne se otázky participace diváka a jeho vlivu na celkové vyznění snímků.
Abstract:
The aim of the work is a comparative analysis of the films Tommy (Ken Russel, 1975) and Quadrophenia (Franc Roddam, 1979) in the intentions of neoformalistic analysis Kristin Thompson and David Bordwell. Comparison of structure and camera procedures used in these films the work outlines possible types of relationships between images and music, and will address the question of viewer participation and …více
 

Klíčová slova

rock film muzikál videoklip Anglie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Veronika Klusáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINCENEC, Tomáš. The Who: Rocková opera ve filmu jako příklad syntézy uměleckých disciplín. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Divadelní věda - Filmová věda

Práce na příbuzné téma