The Who: Rocková opera ve filmu jako příklad syntézy uměleckých disciplín – Tomáš VINCENEC
Tomáš VINCENEC
Bakalářská práce
The Who: Rocková opera ve filmu jako příklad syntézy uměleckých disciplín
The Who: Rock opera in the movie as an example of the synthesis of art disciplines.
Anotace:
Cílem práce je komparativní analýza snímků Tommy (Ken Russel, 1975) a Quadrophenia (Franc Roddam, 1979) v intencích neoformalistické analýzy Kristin Thompson a Davida Bordwella. Komparací syžetu a kamerových postupů užitých v jednotlivých filmech práce nastíní možné typy vztahů mezi obrazem a hudbou a dotkne se otázky participace diváka a jeho vlivu na celkové vyznění snímků.Abstract:
The aim of the work is a comparative analysis of the films Tommy (Ken Russel, 1975) and Quadrophenia (Franc Roddam, 1979) in the intentions of neoformalistic analysis Kristin Thompson and David Bordwell. Comparison of structure and camera procedures used in these films the work outlines possible types of relationships between images and music, and will address the question of viewer participation and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Klusáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINCENEC, Tomáš. The Who: Rocková opera ve filmu jako příklad syntézy uměleckých disciplín. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Divadelní věda - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Generační obměny v rockovém sboru Svatý Pluk - dokumentární film
Michaela Hrubšová -
The Film Bohemian Rhapsody: Translation and Analysis
Jana Minářová