Cílení reklamy v televizním vysílání – Radek Michelfeit
Radek Michelfeit
Diplomová práce
Cílení reklamy v televizním vysílání
Targeting advertising on TV
Anotace:
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup …víceAbstract:
The thesis is firstly focused on television broadcasting. The author briefly describes the development of television broadcasting and the market specifics of TV stations. Then he describes the operation as well as financing issues of TV stations. The commercial broadcasters are dependent on revenues from advertising, so this issue is appropriately emphasized in the thesis. Then the thesis deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing cílený na děti
Petra Duchoslavová -
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
Alesia Rubachova -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Úloha regionálního TV vysílání v době digitalizace
Libor POKORNÝ