Ondřej KOSINA
Bakalářská práce
Sociální konstrukce úspěchu
The social construction of success
Anotace:
Cílem této práce je porozumět znakům a symbolům, které mohou ovlivňovat, jak lidé vnímají pojem úspěch a jaké univerzální symboly a znaky přisuzují úspěšným lidem. Teoretický základ práce tvoří Sociální konstrukce reality v podání Bergera a Luckmanna. Práce má za úkol zjistit existenci univerzálních znaků úspěchu, vývoj chápání úspěchu a zjištění, zda marketing a PR pracuje s konceptem úspěchu v marketingových …víceAbstract:
The main goal of this work is to understand the signs and symbols that can affect how people perceive the concept of success and what universal symbols and signs they attribute to successful people. The theoretical basis of the work is the Social Construction of Reality by Berger and Luckmann. The thesis aims to determine the existence of universal signs of success, the development of understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: dr hab. Jan Kajfosz
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSINA, Ondřej. Sociální konstrukce úspěchu. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukce reality médií skrz zpravodajství na příkladu uprchlické krize.
Jakub TALA -
PROBLEMATIKA PORUCH PŘÍJMU POTRAVY OPTIKOU TEORIE SOCIÁLNÍ KONSTRUKCE REALITY: PŘÍČINY A KONSEKVENCE PORUCH PŘÍJMU POTRAVY VE VZTAHU K RODINNÉMU PROSTŘEDÍ
Silvie ROKOSOVÁ -
Proměny mediální konstrukce obrazu ohrožení: komparativní obsahová analýza
Adéla Demlová -
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Viktor Klouček -
Proměny mediální konstrukce úspěšné ženy: komparativní diskurzivní analýza
Alena Stejskalová -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Kritéria úspěchu neziskových organizací
Žaneta Urbanová -
Kritéria úspěchu neziskových organizací: příklad sportovních organizací
Simona Šášková