Špecifická ponuka hromadných ubytovacích zariadení pre vybraný segment hostí – Michaela Polková
Michaela Polková
Master's thesis
Špecifická ponuka hromadných ubytovacích zariadení pre vybraný segment hostí
A specific offer of collective accommodation for the selected guest segment
Abstract:
Prvotný cieľ diplomovej práce je rozšírenie ponuky hotelov, ktoré sa nachádzajú v blízkosti Medzinárodného letiska Václava Havla pre špecifický segment business klientely a to prostredníctvom analýzy ponuky a analýzy konkurencie. Sekundárnym cieľom diplomovej práce je zavedenie konkurenčnej výhody pre hotely v blízkosti pražského letiska v porovnaní s krajinami Vyšehradskej štvorky. Prvá časť práce …moreAbstract:
The primary aim of this diploma thesis is to expand the range of the offer of the hotels located near the Václav Havel Airport Prague for a specific segment of business clientele by analyzing the offer and analyzing the competition. The secondary aim of the diploma thesis is to introduce a competitive advantage for hotels near Prague airport compared to hotels in Vysegrád group. The first part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76355
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Lukáš Volf
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76355
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Jorge Andres Lopez Ramos -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Effect of email marketing on consumer choice
Petra Sukeníková -
Cestovní ruch v době pandemie COVID-19: změny, trendy, výzvy
Lucia Čanigová -
Výběrová šetření turistické poptávky (na příkladu městského cestovního ruchu)
Veronika Kuviková -
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
Sabina Kabusheva -
Agri-Food system business analysis and impact assessment on rice value chain in West Africa-Nigeria
Rico Lionel Senanmi Amoussouhoui