Michael Bahles

Disertační práce

Success Factors of Standardized International Communication Campaigns

Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Anotace:
The thesis aims to identify the success factors of standardized international communication campaigns. The main research objective is to examine how standardized international communication campaigns can be developed successfully. For this, the subject of standardized international communication campaigns is holistically examined. In order to analyze the topic thoroughly and in-depth, mostly qualitative …více
Abstract:
The thesis aims to identify the success factors of standardized international communication campaigns. The main research objective is to examine how standardized international communication campaigns can be developed successfully. For this, the subject of standardized international communication campaigns is holistically examined. In order to analyze the topic thoroughly and in-depth, mostly qualitative …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2018
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Miroslav Karlíček, Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74587

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma