Bc. Tereza Radová
Master's thesis
Marketingová strategie destinace Plzeň
Marketing strategy of the destination Pilsen
Abstract:
Diplomová práce má za cíl zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci Plzeň a v návaznosti na ně připravit návrh na zlepšení stávající marketingové strategie a navrhnout produkt, který by prodloužil délku pobytu v destinaci. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které souvisí s tématem práce. Praktická část informuje o destinaci Plzeň, analyzuje a následně hodnotí předpoklady …moreAbstract:
The diploma thesis aims to analyze the preconditions for the development of tourism in the destination Pilsen and in connection with them to prepare a proposal to improve the existing marketing strategy and design a product that would extend the length of stay in the destination. The theoretical part is focused on explaining the concepts related to the topic of the work. The practical part informs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/d13k4/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Návrh strategie rozvoje turismu pro vybrané místo ČR zapsané v UNESCO
Aneta Suchá