Nikola ŠUBOVÁ
Bachelor's thesis
Employer Branding ve vybraném podniku
Employer Branding in Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on employer branding. The main objective of the thesis is to identify and to evaluate tools which are used for internal and external employer branding and to propose measures that might improve the management of employer branding in a selected company. The theoretical part of the thesis specifies the internal and external tools and processes which are used in building …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Markéta Adamová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUBOVÁ, Nikola. Employer Branding ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Employer branding
Jana Machalová -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Řízení rizik a příležitostí při řízení lidských zdrojů na příkladu vybraného městského úřadu
Uhrová Uhrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights