Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků? – Tereza KOBYLÁKOVÁ
Tereza KOBYLÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?
Is it possible to overcome the bottleneck caused by the high complexity of the curriculum and the demand on students' imagination by increasing the visuality of teaching?
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje náročnosti a přílišné komplexitě daného tématu - Hadleyovy buňky a výzkumu, který se věnuje tomu, zda se tyto dvě vlastnosti tématu dají překonat pomocí názorných pomůcek aplikovaných do výuky. První část práce, teoretická, se věnuje metodice práce, popisu tématu, obecné didaktice, didaktice geografie a v neposlední řadě názornosti, názorným pomůckám a jejich využití …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the difficulty and excessive complexity of the topic at hand, Hadley's cell, and the research into whether these two characteristics of the topic can be overcome through the use of illustrative aids applied to teaching. The first part of the thesis, the theoretical part, deals with the work's methodology, the topic's description, general didactics, didactics of geography …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBYLÁKOVÁ, Tereza. \textit{Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dh6zkg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOBYLÁKOVÁ, Tereza. Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Geography in Education / GEAJ20
Theses on a related topic
-
Projektová výuka ve výchově demokratického občana na příkladu města Holešov
Hana Zbožínková -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH -
Vytvoření interaktivní vyučovací pomůcky na vybraný geobiom světa prostřednictvím Thinglink a ověření její využitelnosti ve výuce.
Simona ŠUBRTOVÁ