Tereza KOBYLÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?

Is it possible to overcome the bottleneck caused by the high complexity of the curriculum and the demand on students' imagination by increasing the visuality of teaching?
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje náročnosti a přílišné komplexitě daného tématu - Hadleyovy buňky a výzkumu, který se věnuje tomu, zda se tyto dvě vlastnosti tématu dají překonat pomocí názorných pomůcek aplikovaných do výuky. První část práce, teoretická, se věnuje metodice práce, popisu tématu, obecné didaktice, didaktice geografie a v neposlední řadě názornosti, názorným pomůckám a jejich využití …viac
Abstract:
This bachelor thesis explores the difficulty and excessive complexity of the topic at hand, Hadley's cell, and the research into whether these two characteristics of the topic can be overcome through the use of illustrative aids applied to teaching. The first part of the thesis, the theoretical part, deals with the work's methodology, the topic's description, general didactics, didactics of geography …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOBYLÁKOVÁ, Tereza. Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Geography in Education / GEAJ20