Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků? – Tereza KOBYLÁKOVÁ
Tereza KOBYLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?
Is it possible to overcome the bottleneck caused by the high complexity of the curriculum and the demand on students' imagination by increasing the visuality of teaching?
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje náročnosti a přílišné komplexitě daného tématu - Hadleyovy buňky a výzkumu, který se věnuje tomu, zda se tyto dvě vlastnosti tématu dají překonat pomocí názorných pomůcek aplikovaných do výuky. První část práce, teoretická, se věnuje metodice práce, popisu tématu, obecné didaktice, didaktice geografie a v neposlední řadě názornosti, názorným pomůckám a jejich využití …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the difficulty and excessive complexity of the topic at hand, Hadley's cell, and the research into whether these two characteristics of the topic can be overcome through the use of illustrative aids applied to teaching. The first part of the thesis, the theoretical part, deals with the work's methodology, the topic's description, general didactics, didactics of geography …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBYLÁKOVÁ, Tereza. \textit{Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dh6zkg/.
Jak správně citovat práci
KOBYLÁKOVÁ, Tereza. Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie se zaměřením na vzdělávání / Geografie se zaměřením na vzdělávání (maior) + Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Projektová výuka ve výchově demokratického občana na příkladu města Holešov
Hana Zbožínková -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH -
Vytvoření interaktivní vyučovací pomůcky na vybraný geobiom světa prostřednictvím Thinglink a ověření její využitelnosti ve výuce.
Simona ŠUBRTOVÁ