Podpora romství u žáků základních škol – Elena PAČUTOVÁ
Elena PAČUTOVÁ
Bakalářská práce
Podpora romství u žáků základních škol
Supporting Roma identity for pupils at primary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda učitelé ve výchovně vzdělávacím procesu účinně podporují romskou identitu u romských žáků a možnosti implementace romologických prvků do výchovně vzdělávacího procesu v běžných základních školách. V řešení byla použita metoda kvalitativního výzkumného šetření pro přímou interakci se sledovanými subjekty, formou otevřeného pozorování a rozhovoru. Technika záměrného …víceAbstract:
The aim of the thesis was to find out whether teachers effectively support the Romany identity at Roma pupils in the educational process. We also focused on the possibilities of implementation of the Romany elements into the educational process in public elementary schools. The method of quality research was used to secure a direct interaction with the observed subjects. The methods were the observations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAČUTOVÁ, Elena. Podpora romství u žáků základních škol. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora Komunitního centra při vzdělávání romských žáků
Miroslava Danielová -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Karlovarsku
Barbora SLÁMOVÁ -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu učitelů základních škol
Lucie SVOBODOVÁ -
Podpora vzdělávání romských žáků mladšího školního věku na ZŠ
Vladislava HOUDOVÁ -
Vztah romských žáků ke studiu na odborném učilišti a program Podpora romských žáků středních škol
Zora Konupková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel