Bc. Dominika SALAMONOVÁ

Diplomová práce

Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů

Readiness of Primary Schools for Inclusive Education from Pedagogues Point of View
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností základních škol na inkluzivní vzdělávání, která je posuzována pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se zabývá základním vzděláváním v České republice. Druhá kapitola obsahuje vymezení pojmu inkluzivní vzdělávání. Dále se práce věnuje vývoji a realizaci inkluze v hlavním vzdělávacím …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the readiness of primary schools for inclusive education which is assessed by pedagogues. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes four main chapters. The first chapter deals with the primary education in the Czech Republic. The second chapter includes the definition of inclusive education concept. It follows up the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SALAMONOVÁ, Dominika. Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta