Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů – Bc. Dominika SALAMONOVÁ
Bc. Dominika SALAMONOVÁ
Diplomová práce
Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů
Readiness of Primary Schools for Inclusive Education from Pedagogues Point of View
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností základních škol na inkluzivní vzdělávání, která je posuzována pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se zabývá základním vzděláváním v České republice. Druhá kapitola obsahuje vymezení pojmu inkluzivní vzdělávání. Dále se práce věnuje vývoji a realizaci inkluze v hlavním vzdělávacím …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the readiness of primary schools for inclusive education which is assessed by pedagogues. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes four main chapters. The first chapter deals with the primary education in the Czech Republic. The second chapter includes the definition of inclusive education concept. It follows up the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SALAMONOVÁ, Dominika. Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová