Bc. Lenka Havrdová

Bakalářská práce

Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.

Purchase marketing mix in UNIVER, spol. s r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním marketingovým mixem. V teoretické části je věnována pozornost marketingovému mixu a následně základním pojmům vztahující se k nákupnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou nákupního marketingového mixu v UNIVER, spol. s r. o. Na závěr je analýza zhodnocena a podány návrhy.
Abstract:
Bachelor work deals with purchase marketing mix. In theoretic parts is paid attention to marketing mix and after to basic conceptions, which are relaited to the purchase marketing mix. Practical part deals with analysis purchase marketing mix in UNIVER, spol. s. r. o. In conclusion, the analysis is evauluated and suggestions are made.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Havrdová, Lenka. Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti