Využití didaktických her ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ – Natálie ZEMÁNKOVÁ
Natálie ZEMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Využití didaktických her ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ
Use of didactic games in geography at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá didaktickou hrou jako prostředkem motivace ve výuce vlastivědy na 1.stupni základních škol. Vymezuje didaktické hry a zařazuje je do systému výukových forem a metod. Praktická část je zaměřena na vytvoření didaktických her, které jsou následně ověřeny v praxi.Abstract:
This thesis deals with the didactic games as a means of motivation in geogrphy teaching at the primary schools. It defines didactic games and places them in the systém of teaching forms and methods. The practical part is focused on the creation of didactic games, which are then verified in practise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMÁNKOVÁ, Natálie. Využití didaktických her ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Původní zámecká sbírka v v Kroměříži. Katalog její dosud nezpracované části (signatury A4740 – A4992, A5000 – A5074
Magdaléna Petrášová -
Komparace nástupu k moci 4. a 5. generace čínských vládnoucích stranických elit s ohledem na konsolidaci moci a nástroje legitimace moci
Tobiáš Lipold -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Ab initio analýza struktury a stability fází Ti2Sn a Co1,5Sn
Petr Čípek -
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
Ema JEŘÁBKOVÁ -
Frazeologická a frazeosémantická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících Základní školy Za Chlumem, Bílina
Tereza MOUCHOVÁ -
Znalost a chápání frazémů u žáků 4. a 5. ročníku na ZŠ Přemyslovců v Lounech
Marcela HONSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva