Bc. Jana Hlavinková

Diplomová práce

Způsoby prezentace a propagace vybraných edic klasické literatury u českých nakladatelů

Methods of presentation and promotion of selected editions of classical literature by Czech publishers
Anotace:
Práce se zabývá klasickou literaturou, je vytvořena její pracovní definice a nahlédnuto postavení u největších nakladatelů a knihkupců českého knižního trhu. Stěžejní část se věnuje dvěma současným nejvýraznějším edicím klasické literatury u nás – České knižnici, vycházející v nakladatelství Host, a edici Knihovna klasiků Odeon. Zkoumá zejména jejich prezentaci a propagaci, jsou však nahlíženy také …více
Abstract:
The thesis aims to research the term classic literature, develop a working definition of the term and summarize its position within the book publishing market in the Czech Republic. The main part focuses on two most important editions of classic literature on the Czech book market – Česká Knižnice, published by Host publishing house and Knihovna klasiků by Odeon. The focus is mainly on their promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Luisa Nováková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marie Mokrá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta