Bc. Dominik Chvojka
Master's thesis
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
The Role of Social Networks in the Communications Mix
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce jsou sociální sítě a jejich role v komunikačním mixu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je zaměřena na marketingovou komunikaci a její dílčí části, historické hledisko vzniku a vývoje internetu a na historii a typologii sociálních sítí. V druhé kapitole jsou představeny teoretické základy praktické části práce, například analýza sociálních sítí Facebook …moreAbstract:
The main theme of the thesis is social networks and their roles in communication mix. The thesis is divided into two chapters. The first chapter is focused on marketing communication and its component parts, historical perspective of formation and evolution of the internet and on the history and typology of social networks. Theoretical bases for the practical part of the thesis are presented in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/srp4w/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula