Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi – Bc. Róbert Chiminec
Bc. Róbert Chiminec
Bakalářská práce
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Electronic commerce, methods and assumptions of its effective use in business practice
Abstract:
In the introduction of this Bachelor thesis, the author explains all the necessary terms and requirements needed for opening an e-shop. The author also describes the goods' promotional efficiency in that particular e-shop with the help of the social media, such as Facebook and Google browser. Based on a detailed analysis taken from Google browser and Facebook, these methods are being compared in the …víceAbstract:
V úvodnej časti sa autor venuje charakterizovaniu jednotlivých pojmov a potrebným náležitostiam pri vytváraní elektronického obchodu. Druhá časť práce popisuje efektivitu propagácie výrobkov daného internetového obchodu prostredníctvom sociálnej siete, ktorou je Facebook a vyhľadávač od Googlu. Po dôkladnej analýze zdrojových údajov z vyhľadávača Google a sociálnej siete Facebook sa autor venuje komparácii …víceKlíčová slova
Webhosting doména e-shop e-mall Facebook AdWords SEO PPC kľúčové slová B2B B2C propagácia domain key words promotion
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ukn5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová