Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi – Bc. Róbert Chiminec
Bc. Róbert Chiminec
Bachelor's thesis
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Electronic commerce, methods and assumptions of its effective use in business practice
Abstract:
In the introduction of this Bachelor thesis, the author explains all the necessary terms and requirements needed for opening an e-shop. The author also describes the goods' promotional efficiency in that particular e-shop with the help of the social media, such as Facebook and Google browser. Based on a detailed analysis taken from Google browser and Facebook, these methods are being compared in the …moreAbstract:
V úvodnej časti sa autor venuje charakterizovaniu jednotlivých pojmov a potrebným náležitostiam pri vytváraní elektronického obchodu. Druhá časť práce popisuje efektivitu propagácie výrobkov daného internetového obchodu prostredníctvom sociálnej siete, ktorou je Facebook a vyhľadávač od Googlu. Po dôkladnej analýze zdrojových údajov z vyhľadávača Google a sociálnej siete Facebook sa autor venuje komparácii …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ukn5i/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHIMINEC, Róbert. \textit{Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/dhrfzt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová