Bc. Josef Pánek

Diplomová práce

Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond

Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond
Anotace:
PÁNEK, Josef. Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. Praha: 2017. 66 stran. Diplomová práce na téma „Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond“ se zaměřuje na analýzu celkové marketingové strategie. Teoretická část popisuje hlavní pojmy, charakterizuje marketingový mix a řízení …více
Abstract:
The master thesis named „Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond” is focused on analyses of marketing strategy. Theoretical part characterize main terms, marketing mix and brand management. Analysis part includes marketing strategy of Jan Becher Company and analyses market of alcoholic beverages. Next part completely analyze launch of the new product. The aim of master thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
  • Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
  • Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze