Bc. Josef Pánek

Master's thesis

Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond

Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond
Abstract:
PÁNEK, Josef. Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. Praha: 2017. 66 stran. Diplomová práce na téma „Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond“ se zaměřuje na analýzu celkové marketingové strategie. Teoretická část popisuje hlavní pojmy, charakterizuje marketingový mix a řízení …more
Abstract:
The master thesis named „Launch marketing strategy of new product Becherovka Lemond” is focused on analyses of marketing strategy. Theoretical part characterize main terms, marketing mix and brand management. Analysis part includes marketing strategy of Jan Becher Company and analyses market of alcoholic beverages. Next part completely analyze launch of the new product. The aim of master thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2017
  • Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
  • Reader: Ing. Robin Koklar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze