Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené – Veronika Hájková
Veronika Hájková
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené
Shopping Behavior Factors Analysis of Consumers Buying Foreign Summer Holidays
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of factors, which are influencing shopping behavior of Czech Republic citizens, who travel to foreign countries in purpose of holiday recreation. The aim of this thesis is to research ratio of people using tour operator and travel agency and focus on how people buy holiday trips and also focus on factors, which affect their shopping behavior. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁJKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dhtg57/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hájková, Veronika. Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova