Veronika Hájková

Bachelor's thesis

Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené

Shopping Behavior Factors Analysis of Consumers Buying Foreign Summer Holidays
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících nákupní chování obyvatel České republiky, kteří cestují do zahraničí za účelem letní dovolené. Hlavním cílem této práce je zjistit poměr lidí, využívající služby CK/CA, dále zjistit způsob jejich nákupu letní dovolené a faktory, které jejich nákupní chování ovlivňují. V rámci řešení bylo použito dotazníkové šetření, které bylo prováděno …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of factors, which are influencing shopping behavior of Czech Republic citizens, who travel to foreign countries in purpose of holiday recreation. The aim of this thesis is to research ratio of people using tour operator and travel agency and focus on how people buy holiday trips and also focus on factors, which affect their shopping behavior. The analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hájková, Veronika. Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics