Adam Francouz

Bachelor's thesis

Využití videa v online marketingové strategii firem

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá představením základních typů a formátů videí používaných v online marketingu zejména malých a středních firem v ČR a v zahraničí. Věnuje se začlenění videa do online marketingové strategie firem, nejčastěji využívanému vybavení pro tvorbu videí a postupu zpracování videa od nápadu až po hotové dílo. Celý proces tvorby videa je demonstrován na případové studii v poslední …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the presentation of basic types and formats of videos used in online marketing, especially small and medium-sized companies in the Czech Republic and abroad. It focuses on embedding video in the online marketing strategy of companies, the most frequently used equipment for video production and video processing workflow from idea to finished work. The whole process of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Francouz, Adam. Využití videa v online marketingové strategii firem. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations

Theses on a related topic