Adam Francouz

Bakalářská práce

Využití videa v online marketingové strategii firem

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá představením základních typů a formátů videí používaných v online marketingu zejména malých a středních firem v ČR a v zahraničí. Věnuje se začlenění videa do online marketingové strategie firem, nejčastěji využívanému vybavení pro tvorbu videí a postupu zpracování videa od nápadu až po hotové dílo. Celý proces tvorby videa je demonstrován na případové studii v poslední …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the presentation of basic types and formats of videos used in online marketing, especially small and medium-sized companies in the Czech Republic and abroad. It focuses on embedding video in the online marketing strategy of companies, the most frequently used equipment for video production and video processing workflow from idea to finished work. The whole process of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Francouz, Adam. Využití videa v online marketingové strategii firem. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi

Práce na příbuzné téma