Bc. Ivana POKORNÁ

Bachelor's thesis

Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu

The creation database and the strategy no obtaining subscribers daily newspapers MF Dnes and Lidové noviny in Zlín region
Anotácia:
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků …viac
Abstract:
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7397

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
  • Vedúci: Ing. Růžena Vorlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKORNÁ, Ivana. Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.