Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu – Bc. Ivana POKORNÁ
Bc. Ivana POKORNÁ
Bachelor's thesis
Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu
The creation database and the strategy no obtaining subscribers daily newspapers MF Dnes and Lidové noviny in Zlín region
Anotácia:
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků …viacAbstract:
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
- Vedúci: Ing. Růžena Vorlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Ivana. \textit{Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/dhxvsa/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Ivana. Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF DNES a LIDOVÝCH NOVIN ve Zlínském regionu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš