Analytické CRM - přehled trhu a trendy – Jana Prochásková
Jana Prochásková
Diplomová práce
Analytické CRM - přehled trhu a trendy
Analytical CRM - market overview and trends
Anotace:
Analytické CRM zpracovává data o zákaznících uložená v jednotlivých systémech. Výsledky těchto analýz jsou využívány při realizaci strategie zaměřené na zákazníky. Trh s CRM systémy i přes ekonomickou krizi roste. Mezi hlavní trendy patří poskytování CRM jako služby, zaměření na udržení stávajících zákazníků a úspora nákladů optimální cílením marketingových kampaní. Cílem této práce je vymezení oblasti …víceAbstract:
Analytical CRM is a consistent suite of analytical applications that processes customer data stored in various information systems. The results are used to measure, predict and optimize customer relationships. The CRM applications market is growing despite the economic turmoil. The major trends are: CRM as a service, focus on customer retention and loyalty and last but not least achieving cost savings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: David Slánský
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Martina Šťavíková -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Alina Burkova -
Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Martina Šťavíková -
Trendy v analytickém CRM
Michal Heřmanský -
Trendy v analytickém CRM
Martina Havelková