Multimediální cvičebnice z chemie – Mgr. Pavel GROH
Mgr. Pavel GROH
Diplomová práce
Multimediální cvičebnice z chemie
Multimedia chemistry textbook
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit flexibilní multimediální laboratorní cvičebnici se sadou žákovských a demonstračních experimentů pro studenty gymnázia, která by měla odpovídat tematickým celkům výuky chemie a časovým dotacím hodin laboratorních cvičení na gymnáziu. Začleněním informačně-komunikačních technologií do výuky se žákům zefektivní, zatraktivní a zkvalitní chemické poznatky získávané v průběhu výchovně …víceAbstract:
The aim was to create a flexible multimedia laboratory textbook with a set of demonstrative experiments for secondary school students which will correspondent with chemistry teaching topics and a timetable of laboratory lessons at secondary school. By including information and communication technology into the lessons, the learning process will become more effective, attractive and of a better quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Zveřejnit od: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GROH, Pavel. Multimediální cvičebnice z chemie. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství Chemie (jednooborové) pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Videoanalýza vybraných školních chemických experimentů s podporou ICT
Roman Hásek -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
E-learning z pohledu vyučujících střední školy
Ladislav FIALA -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Analýza možností rozvíjení řečových dovedností v rámci osvojování komunikativní kompetence v jazykových kurzech v e-learningu
Petr Hercik