Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Hana Štamberková
Bc. Hana Štamberková
Diplomová práce
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Customer segmentation model of the selected company
Anotace:
Teoretické poznatky o přístupech k segmentaci trhu jsou v této diplomové práci již od začátku propojeny s modelovým příkladem z praxe. Nosným tématem diplomové práce je segmentace stávajících klientů společnosti, která byla provedena na základě analýzy dostupných dat z rezervačního systému. Na základě zjištěných informací byla definována doporučení pro změnu přístupu ve vztahu k řízení vztahu se zákazníky …víceAbstract:
From the beginning, the theoretical knowledge of approaches to market segmentation in this thesis are linked to model example from experience. The main topic of this thesis is the segmentation of current clients of the company, the segmentation being performed based on analysis of available data from the reservation system. Recommendations have been made, based on discovered information, to change …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/quprk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace CRM systémů využitelných v hotelnictví
Olga Kashkan -
CRM aktivity v oblasti ubytovacích služeb
Lukáš Zimola -
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Iva Pelánová -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková