Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Hana Štamberková
Bc. Hana Štamberková
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Customer segmentation model of the selected company
Abstract:
Teoretické poznatky o přístupech k segmentaci trhu jsou v této diplomové práci již od začátku propojeny s modelovým příkladem z praxe. Nosným tématem diplomové práce je segmentace stávajících klientů společnosti, která byla provedena na základě analýzy dostupných dat z rezervačního systému. Na základě zjištěných informací byla definována doporučení pro změnu přístupu ve vztahu k řízení vztahu se zákazníky …moreAbstract:
From the beginning, the theoretical knowledge of approaches to market segmentation in this thesis are linked to model example from experience. The main topic of this thesis is the segmentation of current clients of the company, the segmentation being performed based on analysis of available data from the reservation system. Recommendations have been made, based on discovered information, to change …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/quprk/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komparace CRM systémů využitelných v hotelnictví
Olga Kashkan -
CRM aktivity v oblasti ubytovacích služeb
Lukáš Zimola -
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Iva Pelánová -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková