Bc. Hana Štamberková

Master's thesis

Model zákaznické segmentace vybraného podniku

Customer segmentation model of the selected company
Anotácia:
Teoretické poznatky o přístupech k segmentaci trhu jsou v této diplomové práci již od začátku propojeny s modelovým příkladem z praxe. Nosným tématem diplomové práce je segmentace stávajících klientů společnosti, která byla provedena na základě analýzy dostupných dat z rezervačního systému. Na základě zjištěných informací byla definována doporučení pro změnu přístupu ve vztahu k řízení vztahu se zákazníky …viac
Abstract:
From the beginning, the theoretical knowledge of approaches to market segmentation in this thesis are linked to model example from experience. The main topic of this thesis is the segmentation of current clients of the company, the segmentation being performed based on analysis of available data from the reservation system. Recommendations have been made, based on discovered information, to change …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma